8 indicadores para saber si tu producto tiene mercado

febrero 17, 2007

The image “https://i0.wp.com/i38.photobucket.com/albums/e116/pricewill/photo_wide_will.jpg” cannot be displayed, because it contains errors.

Will Price nos habla de 8 indicadores para saber si tu producto tiene mercado.

Will Price: Isolating Causality: Bad Market or Bad Company:

Isolating market (exogenous) or company (endogenous) causality is vital with respect to the appropriate remedial action. If it is the market, there is little chance that more money or new management will change the outcome. If it is the company, additional resources (both capital and human) may indeed impact the outcome and be reasonable.

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s

A %d blogueros les gusta esto: